تاریخ انتشار : جمعه 12 مهر 1398 - 14:39
کد خبر : 46697

امام جمعه رشت: سرمایه گذاران داخلی حمایت شوند

امام جمعه رشت: سرمایه گذاران داخلی حمایت شوند

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: سرمایه گذاران داخلی نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند تا در کشور خودمان فعالیت داشته باشند. جارستان_ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این کلانشهر افزود: در تمامی عرصه های اقتصادی دنیا ثابت شده که

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: سرمایه گذاران داخلی نیازمند حمایت و پشتیبانی هستند تا در کشور خودمان فعالیت داشته باشند.

جارستان_ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این کلانشهر افزود: در تمامی عرصه های اقتصادی دنیا ثابت شده که دولت به تنهایی توانایی لازم برای ساز و کارهای صنعت را ندارد، بنابراین بایستی از سرمایه گذاران بهره گیرند.

وی با اشاره به سفر روز گذشته وزیر صمت به استان گیلان و بیان مطالبی در دیدار با او اظهار داشت: از جمله مطالب این بود که رهبر امسال را به نام رونق تولید نامگذاری کردند، آنچه که مربوط به صمت است این که هم در عرصه تولیدات و فناوری های جدید با همکاری مراکز دانش بنیان و پارک های علم و فناوری مجدانه تلاش کند و  هم این که کارخانجات فرسوده را رونق دهد.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان با بیان این که به دلیل ناکارآمدی و نیمه فعالی برخی کارخانجات مشکلاتی برای کارگران فراهم شده و زندگی آنها را سخت کرده، تصریح کرد: بنابراین حمایت و پشتیبانی از سرمایه گذاران حائز اهمیت است.

وی تاکید کرد: به فرموده رهبری بایستی امروز در عرصه اقتصادی مجدانه تلاش و نیز به کارگران توجه شود.

آیت الله فلاحتی در ادامه سخنانش با اشاره به فرارسیدن روز و هفته نیروی انتظامی، روز حافظان امنیت عمومی جامعه بیان داشت: تقدیم ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، افتخاری برای آنها است.

وی با بیان این که ما هم به نیروهای انتظامی جمهوری اسلامی افتخار می کنیم، اظهار داشت: امروز اقتدار کشورمان را در مرزهای جغرافیایی و داخلی، بخشی را مدیون این نیروها هستیم که مجدانه برای نظم و امنیت تلاش می کنند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران توانسته بخشی از ناهنجاری هایی که عده ای در داخل جامعه ایجاد می کردند و می کنند، سامان دهد؛ پلیس راهور، فتا، پلیس بین اللملل، مرکز فوریت های پلیس، بازرسی پلیس و … همه در مقام ایجاد فضای امنیتی برای مردم هستند.

خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به فرمایشات سودمند چند روز گذشته رهبری در جمع فرماندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: رهبری فرمودند که سپاه بسیار کار کرد، خدمات انجام داد و من از سپاه راضی هستم، این سخن مدال افتخاری برای آنهاست، اما به دنبالش فرمودند که من به وضع موجود قانع نیستم.؟ ایرنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.